31 Mayıs 2016 Salı

GÜNLÜK MAKYAJ ÜRÜNLERİ VE YORUMLARIM

Herkese merhaba!
Bugün sizlere denediğim, memnun olup hala kullandığım uygun fiyatlı bazı makyaj ürünlerinden bahsedeceğim. Ayın 15'inden beri hazır bekleyen bu postu paylaşma zamanı geldi. Yeni yeni başlayanlar, kozmetik alışverişinde açılamayanlar ve günlük makyaj rutininde uygun fiyata işe yarayan ürünler isteyenler için faydalı bir yazı olmuştur umarım. Youtube ve Snapchat gibi yerlerden makyaj videoları izlediğimde kullandıkları ürünü onuncudan sonra sayamıyorum, ben fazlasının zararlı olacağından dolayı az makyaj yapmayı tercih ediyorum.
Çünkü makyaj yapmanın da bir sınırı var bence, sizleri doğal güzelliğinizden fazla ileriye taşımamalı:)

O zaman sizleri fazla bekletmeden ürünleri incelemeye başlayalım!
Eveet! Makyaj yapma sıralamasına göre gidersek ilk ürünümüz;

Essence Stay Natural Concealer: 
Bunu keşfetmeden önce stick şeklinde olan concealerını kullanıyordum, ama gözaltlarımı fazla emmediğini gördüm ve sıvı şeklinde olanı denemeye başladım. Ve tabi ki sıvı olan daha iyi emiyor ve doğal duruyor aksi takdirde cildiniz kuruysa stick olan gözlerinizi kurulukla beraber ekstra topaklı gösterecektir. Herkesin kapatıcı sürme tekniği başkadır, ben göz torbalarının yapısı şeklinde üçgen formda, göz pınarlarıma ve kaş altıma sürerek işaret parmaklarımla dağıtıyorum. Vücut ısısı olduğu için bence çok daha iyi emiyor.

Golden Rose Dipliner:
10. sınıftan beri eyeliner çekiyorum ve eyeliner markası değiştirme konusunda ısrarcı değilimdir. İlk zamanlar bir kaç denemelerim olmuşsa da Golden Rose'un bu diplinerını keşfettikten sonra denemelerim durdu ve yaklaşık 1 2 yıldır kullanıyorum. Dipliner fırçaları eyeliner fırçalarına göre hem hakimiyeti daha kolay hemde kullanımı daha rahat bir yapıda!

L'oreal Paris Lumi Magique Fondöten:
Ben günlük hayatta fondöten, pudra, allık kullanan birisi değilim. Makyaj anlayışım eyeliner-rimel-ruj üçlüsünden yana olsa da bazen yardımcı ürünleri de kullanmakta yarar var!:) Gelelim L'oreal'in fondötenine; yağlı ciltler için güzel bir sonuç verir mi bilmiyorum ama kuru bir cilt için nemlendirici özelliği güzel. Yüzün rengini eşitliyor, kokusu ve verdiği hissi sevdim. Tabi ki az miktarda sürdüm ama farkı farkedilebilir bir fondöten.

Pastel PROFASHION Terracotta Blush-On Allık: 
Madem az miktarda da olsa fondötenimizi sürdük üstüne de Pastel'den yukarıda gördüğünüz allığı sürün ve ışıltıyı gözlerinizle görün! Cilde doğal bir ışıltı ve canlı bir görünüm kazandırıyor. Tek başına da güzel fakat L'oreal'in fondöteniyle olan ikili etkisi başarılı.

Golden Rose Eyebrow 309 Kaş Kalemi:Kaş boyama sevdası şu sıralar bi hayli ilgi görüyor. Bazen palyaço gibi görünüm elde edilse de bazılarında fazlasıyla doğal duruyor. Tabi bunda kaşınıza uygun renk seçmenizinde önemli etkisi var, bir de kaşınızı kalemle çevreleme el becerisi:')
Ben sadece kaşımın başlangıç noktalarındaki seyrek kısımları doldurmayı tercih ediyorum, yani özel günler harici elim kaş kalemine gitmiyor desek yeridir. 309 numaralı kaş kalemi bence kahve tonlu kaşlar için uygun, kalem olup olmadığı belli olmadan doğal ve göze dolu geliyor. Sizde kaş kalemi alacağınız yerdeki ilgili kişilere danışarak kaşınıza uygun rengi bulabilirsiniz!

Essense Ruj 06 Beauty There!: 
Essense'in Long Lasting serisinden 06 numaralı ruju eski paylaşımım olan Favori Makyaj Ürünlerim ve Makyaj Tüyoları yazımdan hatırlarsınız. Hala bende ki yerini koruyor. Nemlendirici özelliği ve doğal rengiyle gün içerisinde hiç gitmesin isteyeceksiniz! Hala elimi çantama atıp gün içerisinde tazeliyorum ve verdiği hissi çok seviyorum. Denemekte fayda var, pişman olmayacaksınız.

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: 
Diadermine ve Nivea markalarının çift katlı makyaj temizleme suyundan sonra bana büyük bir nimet gibi gelen bu temizleme suyu daha bir kaç kullanımıma rağmen bende olumlu etkiler uyandırdı. Diğerleri gibi gözlerimi hunharca hırpalamama gerek kalmadan narince silerek makyajımı çıkarabiliyorum. Göz, dudak ve yüz makyaj temizleme suyu olduğu için bir taşla üç kuş vurarak iyi bir ürün buldum:) Her makyajımı sildikten sonra yüzünü ve gözlerini yıkamadan rahat edemeyen ben, bana verdiği güven sayesinde bunu atlattım. Ayrıca üstünde ''Durulamaya gerek yoktur.'' yazısı da beni buna ikna edebildi.
Evet, sizlere bazı ürünlerin bende oluşturduğu olumlu sonuçlardan bahsettim, tabii aralara olumsuzları da eklemeden edemedim. Bu fotoğrafımda -ruj hariç- makyajımı yukarıda bahsettiğim ürünlerle yaptım, sizde güzel bir rujla gece makyajına çevirebilirsiniz:) Makyaj malzemelerine de merakım var ama modaya daha çok ilgim olduğu için yatırımımı kıyafetlere yaptığım doğrudur. Okuduğum bloglar sayesinde birçok makyaj ürününü de denemeye hazırım tabi! Peki sizlerin bana denemem için özel olarak önerdiği ürünler nedir? Veya sizin gözlemleriniz neler? Alta yorum bırakmayı unutmayın:)

Beni daha da yakından takip edebilmek için sizde gelin. ---> INSTAGRAM
Herkese bakımlı günler efenim!:)

26 yorum:

  1. Garnier makyaj temizleme suyu benimde çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için çok teşekürler, başkaları da memnun olarak kullanıyorsa ne mutlu!:)

      Sil
  2. ne güzel bir yazı olmuş =) eline sağlık, fotoğrafını da çok beğendim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ediyorum, beğenmene çok sevindim sevgiler:')

      Sil
  3. loreal fondöteni merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben o verdiği hissi ve yumuşaklığını seviyorum, yüzünde güzel bir doku ve eşit oranda renk istiyorsan deneyebilirsin:)

      Sil
  4. Sana çok yakışıyor makyaj. Benim çooook öğreneceğim var bu konuda. Selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim o bakan gözlerinizin güzelliği, sevgiler!:')

      Sil
  5. Çok güzel bir makyaj ve yazı olmuş! Golden Rose Diplinerı not aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkürler beğenmenize çok sevindiim:) dipliner kullanıyorsanız kesinlikle tavsiyemdir:')

      Sil
  6. Essence'in kapatıcısı ilgimi çekti benim de, ona bakıcam muhakkak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm kadar profesyonellik beklenemez ama fiyatına göre işlevselliği gayet güzel, yorumlarını bekliyoruum:')

      Sil
  7. Ben de şu Golden Rose Dipliner'ı bi deneyeyim bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene tabi:) umarım senin içinde kullanımı çok rahat olur:')

      Sil
  8. bazılarını ben de severek kullanıyorum çok da memnunum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel! başkalarınında memnun kalabilmesine çok sevindim:)

      Sil
  9. Pastel Terracotta dışındakilerin tümünü denedim ve pek çoğundan memnun kaldım bende ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, makyajında hoş ışıltılar istiyorsan denemekten zarar gelmez:) ❤

      Sil
  10. merhaba ne hoş bloğun var takibe aldım bana da bekliyorum,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim hoşgeldiniz:) tabiki seve seve gelirim, sevgiler!:')

      Sil
  11. Bayanlar için çok güzel bir yazı olmuş :) takipdeyim bende beklerim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bende hemen sizi ziyarete geliyorum:)

      Sil
  12. lumi magic bahar aylarında cok sevdigim bi fondoten incecik yapisi var. hepsini gule gule kullan takibe aliyorum blogunu banada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinde memnun olabilmenize sevindim:) hoşgeldiniz sefalar getirdiniz! bende takipçinizim:')

      Sil
  13. Makyaj tercihlerimiz çok benziyor :) Temizleme suyu, dipliner ve kaş kaleminden ben de kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hoş tesadüfler, güle güle kullanın :))

      Sil

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu takip etmeyi, izleyici olarak katılmayı unutmayın!
Benim için her bir yorumun ayrı değeri vardır, sevgilerle:)