1 Ocak 2016 Cuma

HAPPY NEW YEAR!

Herkese mutlu yıllar!
Bu bir moda yazısı değil sadece size blog sahibinden musmutlu bir yeni yıl mesajı..

İyisiyle, kötüsüyle, mutluluklarla, üzüntülerle, başarılarla yada başarısızlıklarla geçen koskoca 2015 yılını geride bıraktık.
''Bugün 365 sayfalık bir kitabın ilk sayfası. İyi bir yazar olun.''
Bu yılda olmasını istediğiniz ne hayaliniz varsa mutlaka peşinden koşun. Ve kendinize inanın! Çünkü başarmanın yarısı inanmaktır, belki çok klişe gelebilir ama insanın kendine inancı ve güveni yoksa gerçekten bir şeyler hep eksik kalır. Sevdiğiniz alanlarda ilerlemeye çalışın. Mesela mesleğinizde yada bölümünüzde başarılı bir insan mı olmak istersiniz yoksa her sabah yine mi okul veya yine mi iş diyerek hayattan zevk almamak mı istersiniz? Bence ilk seçenek kulağa daha hoş geliyor.
Sıradanlıktan çıkarak farklı aktiviteler deneyin.
Çok gülün, herşeye rağmen.. Küçük şeylerle mutlu olmasını bilin.
Sevin, çok sevilin! Sevmekten korkmayın. Benim gibi dışarıdan soğuk birine benzeseniz bile yanınıza gelenlerin aslında çok samimiymişsin demesini sağlayın. En önemlisi ise kendinizi sevin. Hiç kimsenin ve hiç bir şeyin sizi üzmesine yıpratmasına izin vermeyin, çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. Bu hayat sizin, başkaları için üzülmeye değer mi?
Yanınızdaki herkesin ve sahip olduğunuz herşeyin değerini bilin, şükredin! :)

''Ben kendimi seviyorum ve kendime inanıyorum. Mesleğimi seviyorum ve elimden geldiğince geliştirmeye çalışıyorum, bugün bir şeyler başarmış olduğum için gururluyum. Hayallerim var ve onlara gidiyorum. Küçük şeylerden mutlu oluyorum. Yanımdakilere ve sahip olduklarıma şükrediyorum.''

Bu mesaj sizin mutlu olmanızı ve sıradan biri olmamanızı isteyen bir dosttan!:)
Sevdiklerinizle birlikte nice, sağlıklı, mutlu yıllara!
Sevgilerle, Melek Salman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu takip etmeyi, izleyici olarak katılmayı unutmayın!
Benim için her bir yorumun ayrı değeri vardır, sevgilerle:)