5 Ağustos 2016 Cuma

COSMOPOLİTAN DERGİSİNDE EDİTÖR&STYLİNG ASİSTANLIĞI

Herkese merhabalar!
Bir süredir nerelerde olduğumu merak edenlerdenseniz sıkı durun! Çünkü bu yazıyı sizler için hazırladım. 
Bölüm birinciliği paylaşımımda sayısız sevgi içerikli yorumlarda ve güzel dileklerde bulunduğunuz için öncelikle size çok teşekkür ediyorum. Yeni mezun biri olarak iş arayışlarımın sürdüğü şu dönemlerde; hep bir yandan hayal ettiğim ve içinde bulunmak istediğim bir fırsatla karşılaştım. Daha doğrusu isteklerimin peşinden giderek ve birazda şanslı biri olarak o fırsatı kendim yarattım. Acaba o nedir diye soracak olursanız; dergide staj yapmak! Staj demek doğru olur mu bilmiyorum çünkü lise ve üniversitenin zorunlu tuttuğu bir dönemi kapsamıyor:')
Evet, yaklaşık 1,5 aydır Cosmopolitan dergisinde freelance olarak Moda Editörü ve Styling Asistanlığı yapıyorum!
Tekstil üzerine okuyup çalışmış biri olarak sektörün bu kısmını da görmek benim hep isteklerim arasındaydı. Beni tanıyorsanız; yeni deneyimler ve yeni tecrübeler kazanmayı çok sevdiğimi biliyorsunuzdur. Bu dönemde kendime bir çok şey kattım. Ürünleri toplama süreci, çekimler, röportajlar ve dahası.. Bu da demek oluyor ki; farklı insanlar, farklı ortamlar ve farklı meslekler!
Bu güzel haberi sizlere verdikten sonra o zaman gelin ekibine katıldığım Cosmopolitan Ağustos sayısında neler varmış bakalım;
Son zamanlarda adından sıkça bahsedilen Ekin Mert Daymaz'la keyifle gerçekleştirdiğimiz bir çekim var. Üstelik röportajı okumak ve onu daha çok tanımak istiyorsanız Ağustos sayısında sizleri bekliyor.
Ekin Mert Daymaz'ın çekim backstage videosunu izlemek isterseniz --> tık tık.

Sırada yine bulunmaktan fazlasıyla keyif aldığım bir çekim var.
Eliz Sakuçoğlu'yla Değişim Yolculuğu'na var mısın? O zaman her ay okuyucular için özel stil danışmanlığı yapan Sakuçoğlu ile muhteşem bir gün geçirmeye hazır ol!
Stilinizi keşfetmek ve Cosmopolitan sayfalarında yer almak için kimlik kartı bilgilerinizi eksiksiz doldurup ''facebook.com/CosmopolitanTurkiye'' sayfasına mesaj atın.

  • En Taze Magazin Haberleri
  • Ünlüler Hakkında Merak Ettikleriniz
  • Kırmızı Halı
  • Trend Raporları
  • Hindistan Cevizinin Mucizevi Güzelliği
  • Kozmetik Dünyası Giren Yeni Ürünler
  • Güzellik Haberleri
Moda, stil, güzellik, sağlık, aşk, seyehat, keşif, gurme, dekor ve çok daha fazlasını Cosmopolitan Ağustos sayısında bulabilirsiniz, hadi sizde Cosmo'lu olun!


''SEVİYOR SEVMİYOR''
Evet, beni en çok heyecanlandıran ve 3 Ağustos'ta bana güzel bir doğum günü sürprizi olan Seviyor Sevmiyor dizisi oyuncularıyla gerçekleşen röportaja gelelim! 
Diziyi izleyenleriniz mutlaka vardır ki ben izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Başrolünde Zeynep Çamcı (Deniz Aslan) ve Gökhan Alkan (Yiğit Balcı) olan bu dizi GoFlamingo adlı dergi şirketinde geçiyor. 15 yıl öncesine kadar birbirinin çocukluk aşkı olan bu ikili yıllar sonra tekrar buluşmak ister ama zamanla değişen görünüm ve başarı farkı maalesef bu duruma engel olur. Güzelliğini ve başarısını kaybettiğini düşünüp çocukluk aşkının karşısına çıkamayan Deniz, onunla yüzleşmeyip kaçmaya kararlı.
GoFlamingo dergisinde staja başlama imkanı verilince rahat bir oh çeken Deniz, karşısında Yayın Direktörü olarak kimi görse şaşırır; Yiğit! O zaman Deniz'in vay haline!
İşte bu dizideki dergicilik hayatını ve Türkiye'nin en fazla satan Cosmopolitan dergisindeki hayatı karşılaştırmak maksatlı bir röportaj gerçekleştirdik. Stajyer olarak ben bulunduğum için kader ortağım Zeynep'le ve tüm ekiple beraber bence çok keyifli bir çekim oldu. Hepsi birbirinden samimi ve içten!
Henüz çıkmadan görmek isterseniz fotoğraf ve videolar için; Cosmopolitan dergisi ve genel yayın yönetmeni Özlem Kotan'ın instagram hesaplarına göz atabilirsiniz.

GoFlamingo ekibi ve Cosmopolitan ekibi olarak röportajlarımız için; haftasonu Sabah gazetesi ekinde, Eylül ayında ise Cosmopolitan dergisinde buluşalım!

Fotoğraflar elime geçtiğinde paylaşmaya çalışacağım, takipte kalın:)
Sevgilerle!

30 yorum:

  1. Senin adına çok sevindim :) Başarılarının devamını dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederiim, sevgiler!:)

      Sil
  2. Melekciiimmm inşallah çok ünlü bi moda dergisinin editörü olduğun zamanları da görürüz :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım beniim çok teşekkür ederim ne güzel dilekler bunlar! sende çok iyi yerlerde olursun inşallah:) öpüyorum:*

      Sil
    2. Ayyy inşallahhh :D :*

      Sil
  3. Görüyorum ki zaten takipteymişim ama iyiki geldim !^^ Çok sevindim senin adına canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin iyi ki geldin!
      çok ama çok teşekkür ederim:* canımsın:))

      Sil
  4. İşte geldiim. :) Ama izleyiciler gadget ın açılmadı. Google + dan takibe aldım. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  5. Cok sevindim senin adina gercekten hayirli ugurlu olsun dahada guzel yerlere gelirsin insallah canim benim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya benim adıma sevinen insanlar olduğu için ne kadar da şanslıyım, amin inşallah herkes istediği yere gelebilir canım benim:')

      Sil
  6. Başarılar diliyorum :)
    Blogumu ziyaretiniz için teşekkür ederim, ben de sizi izliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim:) ne demek biz hep birlikte güzeliz, sevgiler!:)

      Sil
  7. oleeeeeeey celebrity olucan seeeen :)

    YanıtlaSil
  8. Senin adına gerçekten çok sevindim,hayırlı olsun,başarılarının devamını dilerim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dileklerin için çok çok teşekkür ederim:) ♥

      Sil
  9. Ne güzel bir yerden başlamışsınız.Hayırlı olsun.Bu tecrübe size çok şey katacak ve güzel kapılar açacak bence.Mutlulukla çalışın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileğim zaten bana tez vakitte güzel kapılar açarak, yürüdüğüm yolda bana doğru yolu göstermesi, hayırlısı olsun:) çok teşekkür ederim♥

      Sil
  10. Harika bir deneyim, tebrik ederim! :)

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ederim, süper bir iş . İnsanın işinde heyecan duyarak çalışması çok önemli, başarı ve mutluluklarınızın devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, evet en önemlisi sevdiğin bir işte mutlu olmak gerisi zaten gelir:) tekrar teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  12. Başarılar kişisel bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  13. yolunun hep açık olması dileğiyle

    YanıtlaSil
  14. merhaba seviyor sevmiyor ekibinin röportajı eylül sayısında mı ? ve derginin kapağı pembe renkte mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:) evet Eylül sayısı, Rita Ora bulunan pembe kapaklı sayı.
      sevgiler:)

      Sil

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu takip etmeyi, izleyici olarak katılmayı unutmayın!
Benim için her bir yorumun ayrı değeri vardır, sevgilerle:)