25 Ocak 2015 Pazar

MELEK'S FASHİON NOTEBOOK

Öncelikle benim için bir defterden daha fazla şeyi ifade ediyor. Blogumla beraber büyüyen defterime kendi moda kitabım diyorum. Bu defterin içinde; moda, stil notları, püf noktalar, güzellik sırları, saçlar için tarifler, cilt için yararlı bilgiler gibi bir kadını ilgilendiren çoğu bilgileri barındıyorum. Yani yeni bir şey öğrendiğimde buna yazıyorum, diğer blogumda sorulan soruların cevaplanmasında bana fazlasıyla yardımcı oldu. 

El emeği benim için önemli olan hususlardan. Bu bilgileri; hep yanımda olacak, sağlam ve daha da güzel yeni bir deftere geçirmenin vakti geldi!

Merak ettiğiniz ya da yardım almak istediğiniz herhangi bir şeyi çekinmeden sorabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu takip etmeyi, izleyici olarak katılmayı unutmayın!
Benim için her bir yorumun ayrı değeri vardır, sevgilerle:)